miercuri, 8 iulie 2009

Întâmpinare


-- Vine un timp pentru fiecare dintre noi cand intelegem ca am dormit mult si bine --
-- Culmea este ca atunci de fapt incepem sa ne trezim din somn --
-- Desi la inceput nu intelegem ca ne trezim, ci doar "ca am dormit mult si bine" --
-- Cat de "bine" am dormit este doar un fel de a spune, pentru ca incepem sa ne amintim (sau ne dam seama brusc) cat "bine" am facut altor semeni de-ai nostri --
-- Pe care (alta culme!) ii cunoastem de ani de zile (..sau asa credeam inainte sa se termine visul..) --
-- Si le simtim deodata ranile interioare, acelea care poarta semnatura "facute de noi" --
-- Desi noi aveam despre noi o parere mult mai buna (cum sa ranim pe altii, asta nu se intampla decat din cauza lor! aproape niciodata din cauza noastra..) --

...

-- Continuarea este nescrisa inca --
-- De aceea un Jurnal al Trezirii --
-- Sa nu uitam dupa ce ne vom fi trezit complet --
-- Ce am facut in rastimpul dintre iesirea din somn si deplina stare de constienta --

-- Namaste --



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu